Светът е за двама

В памет на един приятел, с когото много обичахме тази песен

etopia

­

Текст: Димитър Точев

Музика: Мария Нейкова

Изпълнение: Орлин Горанов

Създаване: София, 1980 г.

­

                              Не заспивай, когато умират звезди,
                              не заспивай – светът е за двама.
                              Уморен, той безсънно за теб ще следи
                              даже мен да ме няма.

                              Не сънувай прегръдките нежни на друг,
                              не сънувай – светът е за двама.
                              Ще те сгрее морето на топлия юг
                              даже мен да ме няма.

                              Даже мен да ме няма на белия свят
                              потърси любовта ми в стръкче пролетен цвят, потърси ме.

                              Не посрещай зората без обич за мен,
                              не посрещай – светът е за двама.
                              Пак ще грее в очите ти приказен ден
                              даже мен да ме няма.

                              Не обиквай ти друг, даже сетила зов,
                              не обичай – светът е за двама.
                              Ще те грее моята нежна любов
                              даже мен да ме няма.

                              Даже мен да ме няма на белия свят
                              потърси любовта ми в стръкче пролетен цвят, потърси ме.

­

­

Вашият коментар

